CLIO WILLIAMS 2.0
ΕΞΕΛΙΞΗ
Ανάρτηση - Πλαίσιο
-
Αμορτισέρ εμπρός Renault Sport - Bilstein Gr. N (40mm) ρυθμιζόμενα σε ύψος & camber
-
Εμπρός ελατήρια Renault Sport (asphalte blu II)
-
Πίσω αμορτισέρ Renault Sport - Bilstein Gr. N (15mm) με uniball
-
βάσεις μηχανής Renault Sport Gr. N
-
4η βάση μηχανής - σαζμάν Clio "Cup" Renault Sport Gr. N
-
Μπάρα θόλων εμπρός Sparco
-
Ράβδοι στρέψης πίσω Renault Sport Gr. N
-
Προσθήκες τροχών εμπρός - πίσω 30mm
-
Ζάντες μαγνησίου Speedline 2012 7,5x16" ET53 χρυσές
-
Ελαστικά 195/45/15V
-
Σύγκλιση εμπρός –1,2mm
-
Camber εμπρός –2,9°
-
Πίεση ελαστικών 2,2 bar εμπρός - 2,1 bar πίσω
Φρένα
-
Εμπρός δίσκοι Tarox G-88
-
Τακάκια εμπρός Mintex 1144 - πίσω Ferodo Racing DS2500
-
Υγρά φρένων Ferodo Racing DOT 5.1
-
Σωληνώσεις αεροπορικού τύπου Ferodo Racing εμπρός - πίσω
Κινητήρας - Μετάδοση - Περιφερειακά
-
ECU TDD Minj400 με χαρτογράφηση Gr. N
-
Κινητήρας F7R-714 Gr.N (178PS με βενζίνη 95RON) από Balbosca Racing Team
-
Kit carbon εισαγωγής BMC CDA
-
Πεταλούδα εισαγωγής βελτιωμένη ροϊκά από Headtune UK
-
Πολλαπλή εισαγωής βελτιωμένη ροϊκά από Spec R UK και βαμένη μπλε
-
Μπουζοκαλώδια σιλικόνης 8mm
-
Πολλαπλή εξαγωγής 4-2-1 Supersprint
-
Αγωνιστικός μεταλλικός καταλύτης
-
Χειροποίητος κεντρικός σωλήνας εξάτμισης
-
Τελικό εξάτμισης CSC
-
Μπούκα από τιτάνιο
-
Θερμοστάτης 75 ° - Διακόπτης βεντιλατέρ χαμηλότερης θερμοκρασίας
-
Χειροκίνητος διακόπτης ενεργοποίησης βεντιλατέρ
-
Short shift Renault Sport - Sadev
-
Μετατόπιση μπαταρίας
-
oil catch tank
-
δοχείο συλλογής υγρού υδραυλικού τιμονιού