top of page

CLIO WILLIAMS 2.0

 

ΕΞΕΛΙΞΗ

 

Ανάρτηση - Πλαίσιο

 

 

  • Αμορτισέρ εμπρός Renault Sport - Bilstein Gr. N (40mm) ρυθμιζόμενα σε ύψος & camber

  • Εμπρός ελατήρια Renault Sport (asphalte blu II)

  • Πίσω αμορτισέρ Renault Sport - Bilstein Gr. N (15mm) με uniball

  • βάσεις μηχανής Renault Sport Gr. N

  • 4η βάση μηχανής - σαζμάν Clio "Cup" Renault Sport Gr. N

  • Μπάρα θόλων εμπρός Sparco

  • Ράβδοι στρέψης πίσω Renault Sport Gr. N

  • Προσθήκες τροχών εμπρός - πίσω 30mm

  • Ζάντες μαγνησίου Speedline 2012 7,5x16" ET53 χρυσές

  • Ελαστικά 195/45/15V

  • Σύγκλιση εμπρός –1,2mm

  • Camber εμπρός –2,9°

  • Πίεση ελαστικών 2,2 bar εμπρός - 2,1 bar πίσω

 

 Φρένα

 

  • Εμπρός δίσκοι Tarox G-88

  • Τακάκια εμπρός Mintex 1144 - πίσω Ferodo Racing DS2500

  • Υγρά φρένων Ferodo Racing DOT 5.1

  • Σωληνώσεις αεροπορικού τύπου Ferodo Racing εμπρός - πίσω

 

Κινητήρας - Μετάδοση - Περιφερειακά

 

 

 

  • ECU TDD Minj400 με χαρτογράφηση Gr. N

  • Κινητήρας F7R-714 Gr.N (178PS με βενζίνη 95RON) από Balbosca Racing Team

  • Kit carbon εισαγωγής BMC CDA

  • Πεταλούδα εισαγωγής βελτιωμένη ροϊκά από Headtune UK

  • Πολλαπλή εισαγωής βελτιωμένη ροϊκά από Spec R UK και βαμένη μπλε

  • Μπουζοκαλώδια σιλικόνης 8mm

  • Πολλαπλή εξαγωγής 4-2-1 Supersprint

  • Αγωνιστικός μεταλλικός καταλύτης

  • Χειροποίητος κεντρικός σωλήνας εξάτμισης

  • Τελικό εξάτμισης CSC

  • Μπούκα από τιτάνιο

  • Θερμοστάτης 75 ° - Διακόπτης βεντιλατέρ χαμηλότερης θερμοκρασίας

  • Χειροκίνητος διακόπτης ενεργοποίησης βεντιλατέρ

  • Short shift Renault Sport - Sadev

  • Μετατόπιση μπαταρίας

  • oil catch tank

  • δοχείο συλλογής υγρού υδραυλικού τιμονιού

 

bottom of page