CLIO R3 ACCESS
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Πλαίσιο: Μονοκόκ, κλωβός ασφαλείας Matter κολλητό, σύστημα πυρόσβεσης
Αεροδυναμική: Διαχύτης, αεραγωγοί εμπρόσθιων φτερών, αεραγωγός οροφής
SCx: 0,77
SCz f/r: 0,106/-0,096
Κινητήρας: F4R 830 τοποθετημένος εμπρός, εγκάρσια, άκαμπτες βάσεις κινητήρα κιβωτίου
4 κύλινδροι, 16 βαλβίδες, 1998 κ.εκ.
διάμετρος x διαδρομή: 82,7 x 93 mm
ηλεκτρονική διαχείριση Magneti-Marelli
Μέγιστη ισχύς: 203 PS (152 KW) στις 7,200 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 229 N.m στις 5250 σ.α.λ.
Όριο στροφών: 7,600 σ.α.λ.
Μετάδοση: στους εμπρός τροχούς
σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων 6+όπισθεν Sadev με επιλογέα τύπου joystick στο τιμόνι
διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ) με δίσκους τριβής
μονόδισκος συμπλέκτης (κεραμικός/μεταλλικός δίσκος)
επιλογές τελικής σχέσης μετάδοσης και σχέσεων κιβωτίου
Εμπρός ανάρτηση: Ψευδο-McPherson (από αλουμίνιο) με ανεξάρτητη άρθρωση του άξονα του τροχού από τον άξονα του αμορτισέρ για το διαχωρισμό των λειτουργιών οδήγησης και ανάρτησης.
-Ειδικά εξελιγμένα coil over αμορτισέρ/ελατήρια(71N/mm ή 74N/mm) με ρύθμιση του ύψους, αλουμινένια top mounts με uniball για ρύθμιση camber/castor
-Ενισχυμένη εμπρός γέφυρα, προστατευτικό κινητήρα - κιβωτίου
Πίσω ανάρτηση: Ημιάκαμπτος άξονας, ειδικά αμορτισέρ/ελατήρια(55N/mm ή 58N/mm), κιτ ρύθμισης απόκλισης/camber
Αντιστρεπτικές εμπρός/πίσω (mm): 20 / 30
Σύστημα διέυθυνσης: Κρεμαγιέρα με υδραυλική υποβοήθηση
Φρένα:
Εμπρός: Δαγκάνες Brembo 4 εμβόλων, αεριζόμενοι δίσκοι 312x28mm
Πίσω: Δαγκάνες μονού εμβόλου, δίσκοι 300x11mm
τακάκια ελεύθερα (Carbonne Lorainne RC6 εμπρός / Carbonne Lorainne RC5+ πίσω)
Διαστάσεις τροχών:
Ζάντες: Speedline αλουμινίου 7x17" ET51 (άσφαλτος) - 6x15" (χώμα)
Ελαστικά: BF Goodridge 19/62-17 (άσφαλτος) - 17/65/15 (χώμα)
Βάρη και διαστάσεις:
Μήκος / Πλάτος / Ύψος (mm): 3991/1768/1480
Μεταξόνιο (mm): 2585
Μετατρόχιο εμπρός/πίσω(mm): 1560/1541
Βάρος(kg): 1080 (ελάχιστο)
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (lt): 55
[Πηγή: Renault Sport]