top of page

CLIO 1.8 16V Evo

ΕΞΕΛΙΞΗ

 

Ανάρτηση - Πλαίσιο

 

  • Αμορτισέρ εμπρός Renault Sport - Bilstein Gr. N (40mm) ρυθμιζόμενα σε ύψος & camber

  • Εμπρός ελατήρια Renault Sport (asphalte blu II)

  • Πίσω αμορτισέρ Renault Sport - Bilstein Gr. N (15mm) με uniball

  • Μπροστινό σύστημα από Williams (αντιστρεπτική 23mm,ακρόμπαρα,ημιαξόνια,ψαλίδια)

  • Συνεμπλόκ Williams

  • 4η βάση μηχανής - σαζμάν

  • Μπάρα θόλων εμπρός

  • Ράβδοι στρέψης πίσω Renault Sport Gr. N

  • Προσθήκες τροχών εμπρός 21mm - πίσω 18mm

  • Ζάντες Speedline Williams 7x15" ET36 χρυσές

  • Ελαστικά semi-slick Yokohama Advan A038 195/50/15V (εμπρός S - πίσω SS)

  • Σύγκλιση εμπρός –0.15°

  • Camber εμπρός –3.0°

  • Πίεση ελαστικών 2,2 bar εμπρός - 2,1 bar πίσω

 

Φρένα

 

 

  • Εμπρός δίσκοι Tarox G-88

  • Τακάκια εμπρός - πίσω Ferodo Racing DS2500

  • Υγρά φρένων Ferodo Racing DOT 5.1

  • Σωληνώσεις αεροπορικού τύπου Ferodo Racing εμπρός - πίσω

 

Κινητήρας - Μετάδοση - Περιφερειακά

 

  • Μπλοκ Renault Sport "Cup" F720 1764cc

  • Στρόφαλος - μπιέλες - πιστόνια ελαφρωμένα & ζυγισμένα

  • Κυλινδροκεφαλή Williams με ροϊκή εξέλιξη & αυξημένη σχέση συμπίεσης (-1mm)

  • Εκκεντροφόροι Colombo&Bariani RC16.103.280S (διάρκεια 280° εισ.-268° εξ., βύθισμα 10,3mm εισ.-9,7mm εξ.)

  • Ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων

  • Φλάτζα κεφαλής Gr.N

  • Δίσκος συμπλέκτη OMP Racing μεταλλικός με 4 πλάκες & ελατήρια - πλατώ OMP Racing ενισχυμένο (+30%)

  • Κιβώτιο JB3-049 από Clio II 1.6 16V

  • Κοντύτερος λεβιές ταχυτήτων (-40mm)

  • Μπουζοκαλώδια Magnecore Competition KV85

  • Ρυθμιστής πίεσης βενζίνης (3,2bar)

  • Σωληνώσεις βενζίνης αεροπορικού τύπου

  • Κατάργηση βοηθητικού ρεζερβουάρ & τρόμπας για ρεζέρβα

  • δοχείο συλλογής υγρού υδραυλικού τιμονιού

  • Kit εισαγωγής BMC CDA carbon

  • Πολλαπλή εισαγωγής CSC 4-2-1 από Megane "Cup" ελαφρωμένη

  • Χειροποίητη εξάτμιση

  • Τελικό εξάτμισης Momo Racing με απόληξη 120mm

  • Εγκέφαλος Renault Sport Gr. N με EPROM Gr. N (κόφτης 8000 σ.α.λ.)

 

bottom of page