CLIO 1.8 16V Evo
ΕΞΕΛΙΞΗ
Ανάρτηση - Πλαίσιο
-
Αμορτισέρ εμπρός Renault Sport - Bilstein Gr. N (40mm) ρυθμιζόμενα σε ύψος & camber
-
Εμπρός ελατήρια Renault Sport (asphalte blu II)
-
Πίσω αμορτισέρ Renault Sport - Bilstein Gr. N (15mm) με uniball
-
Μπροστινό σύστημα από Williams (αντιστρεπτική 23mm,ακρόμπαρα,ημιαξόνια,ψαλίδια)
-
Συνεμπλόκ Williams
-
4η βάση μηχανής - σαζμάν
-
Μπάρα θόλων εμπρός
-
Ράβδοι στρέψης πίσω Renault Sport Gr. N
-
Προσθήκες τροχών εμπρός 21mm - πίσω 18mm
-
Ζάντες Speedline Williams 7x15" ET36 χρυσές
-
Ελαστικά semi-slick Yokohama Advan A038 195/50/15V (εμπρός S - πίσω SS)
-
Σύγκλιση εμπρός –0.15°
-
Camber εμπρός –3.0°
-
Πίεση ελαστικών 2,2 bar εμπρός - 2,1 bar πίσω
Φρένα
-
Εμπρός δίσκοι Tarox G-88
-
Τακάκια εμπρός - πίσω Ferodo Racing DS2500
-
Υγρά φρένων Ferodo Racing DOT 5.1
-
Σωληνώσεις αεροπορικού τύπου Ferodo Racing εμπρός - πίσω
Κινητήρας - Μετάδοση - Περιφερειακά
-
Μπλοκ Renault Sport "Cup" F720 1764cc
-
Στρόφαλος - μπιέλες - πιστόνια ελαφρωμένα & ζυγισμένα
-
Κυλινδροκεφαλή Williams με ροϊκή εξέλιξη & αυξημένη σχέση συμπίεσης (-1mm)
-
Εκκεντροφόροι Colombo&Bariani RC16.103.280S (διάρκεια 280° εισ.-268° εξ., βύθισμα 10,3mm εισ.-9,7mm εξ.)
-
Ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων
-
Φλάτζα κεφαλής Gr.N
-
Δίσκος συμπλέκτη OMP Racing μεταλλικός με 4 πλάκες & ελατήρια - πλατώ OMP Racing ενισχυμένο (+30%)
-
Κιβώτιο JB3-049 από Clio II 1.6 16V
-
Κοντύτερος λεβιές ταχυτήτων (-40mm)
-
Μπουζοκαλώδια Magnecore Competition KV85
-
Ρυθμιστής πίεσης βενζίνης (3,2bar)
-
Σωληνώσεις βενζίνης αεροπορικού τύπου
-
Κατάργηση βοηθητικού ρεζερβουάρ & τρόμπας για ρεζέρβα
-
δοχείο συλλογής υγρού υδραυλικού τιμονιού
-
Kit εισαγωγής BMC CDA carbon
-
Πολλαπλή εισαγωγής CSC 4-2-1 από Megane "Cup" ελαφρωμένη
-
Χειροποίητη εξάτμιση
-
Τελικό εξάτμισης Momo Racing με απόληξη 120mm
-
Εγκέφαλος Renault Sport Gr. N με EPROM Gr. N (κόφτης 8000 σ.α.λ.)