top of page

09/03/2013 Athens Circuit - Megara

Open Trackday: 2 Sessions, σύνολο γύρων:20, Best Lap Time: 1.12.28
09/03/2013 Athens Circuit - Megara
09/03/2013 Athens Circuit - Megara

Πέρασαν 11 μήνες από την τελευταία επίσκεψη στην πίστα των Μεγάρων και το Clio RS 197 R Project επέστρεψε δριμύτερο.

Βελτιώθηκε στα σημεία με την τοποθέτηση μπλοκέ διαφορικού,ελαφρύτερου βολάν,δίσκο-πλατό και την πιο κοντή 3η από το TL4-031 του Clio 203,κάποιες ενισχύσεις στην ανάρτηση με τα μπαράκια QQ', το αλουμινένιο υποπλαίσιο της γέφυρας και τους αποστάτες κρεμαγέρας της αγωνιστικής έκδοσης Cup της Renault Sport αλλά και αντικατάσταση του μεσαίου της εξάτμισης με ελεύθερο σωλήνα,ένα διαφορετικό carbon airbox και αναπρογραμματισμό της ECU στα νέα δεδομένα.

Επίσης ήταν καιρός να δοκιμάσουμε ένα καθαρά αγωνιστικό τακάκι όπως το Ferodo Racing DS1.11 και υγρά φρένων Motul RBF600 τα οποία, μαζί με τους νέους αεραγωγούς, περιμέναμε να λύσουν το θέμα των φρένων στα Μέγαρα.

Η οργάνωση της Hellenic Trackdays ήταν άψογη και η μέρα κύλησε σε μια προσπάθεια να μάθουμε τη συμπεριφορά του μπλοκέ κυρίως και λιγότερο να πιέσουμε για τον απόλυτο χρόνο.

Απο το πρώτο κιόλας session το Clio έδειξε ανώτερο από την περασμένη χρονιά, τα δεσίματα του μπροστινού συστήματος μόνο ευπρόσδεκτα μπορεί να είναι σε περιβάλλον πίστας, το μπλοκέ της Quaife δεν απαιτεί ιδιαίτερη εξοικείωση και αλλαγή στον τρόπο οδήγησης, είναι εκεί και απλά κάνει τη δουλειά που πρέπει.

Τέλος, τα φρένα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Το DS1.11 είναι ένα καθαρόαιμο τακάκι που πραγματικά ανεβάζει επίπεδο το ήδη πολύ καλό σύστημα φρένων στο Clio. Με μόνο αρνητικό τη σκόνη που βγάζει και το ελαφρύ σφύριγμα στο δρόμο (αμελητέα για μένα), η δύναμη, η αντοχή και η απουσία fade στην πίστα σε συνδυασμό με την πολύ καλή πληροφόρηση και αίσθηση στο πετάλι με κάνουν να πιστέυω οτι βρήκα το μόνιμο τακάκι για το Clio.

To 1.12.xx δεν αποτελεί πλέον είδηση αλλά ρουτίνα όπως φαίνεται και από την τηλεμετρία και με μόλις 2 session σταματήσαμε το χρονόμετρο στο 1.12.28.

Σίγουρα όχι κακό, ήδη καλύτερο από το χρόνο της προηγούμενης χρονιάς, αλλά βάσει των βελτιώσεων στο αυτοκίνητο πλεόν μόνο σαν υπόσχεση για ακόμα χαμηλότερα μπορεί να θεωρηθεί.

Το επόμενο Σάββατο λοιπόν ραντεβού για χρόνο αυτή τη φορά..........

Session 1

 

 

Καιρός: Αίθριος, 17C

Ελαστικά: Toyo R888 215/45/17 GG 91W

Πιέσεις: 2.3 bar εμπρός - 2.1 bar πίσω (κρύα) / 2.8 bar εμπρός - 2.3 bar πίσω (ζεστά)

ESP/ASR: OFF

Σύνολο γύρων: 11

Best Lap Time: 1.12.28

 

09/03/2013 Athens Circuit - Megara

Session 2

 

 

Καιρός: Αίθριος, 18C

Ελαστικά: Toyo R888 215/45/17 GG 91W

Πιέσεις: 1.9 bar εμπρός - 2.0 bar πίσω (κρύα) / 2.3 bar εμπρός - 2.1 bar πίσω (ζεστά)

ESP/ASR: OFF

Σύνολο γύρων: 9

Best Lap Time: 1.12.45

09/03/2013 Athens Circuit - Megara
bottom of page