top of page

04/11/2014 2nd Special Trackday@Athens Circuit - Megara

2nd Special Trackday: 3 Sessions, σύνολο γύρων: 41, Best Lap Time: 1.09.40

          13 ολόκληροι μήνες πέρασαν από την προηγούμενη επίσκεψή μας στα Μέγαρα!! Η πίστα έμεινε εκτός λειτουργίας για αρκετό καιρό κι έτσι, μόλις πληροφορηθήκαμε την επαναλειτουργία της, ξεκινήσαμε τις επαφές για την οργάνωση του 2nd Special Trackday. 

Οι δυσκολίες να έρθουμε σε επαφή με τους ανθρώπους της πίστας και τελικά να κλείσουμε ημερομηνία δεν ήταν λίγες, τελικά όμως και με "ομαδική προσπάθεια" τα καταφέραμε. 5 μόνο αυτοκίνητα σε ένα "κλειστό" trackday καθημερινής ήταν η συμφωνία μας και δυστυχώς δε μπορέσαμε να καλέσουμε όλους όσους θα θέλαμε και ενδιαφέρθηκαν με αυτούς τους περιορισμούς!!

          Φτάσαμε από νωρίς στην πίστα μετά από προσυνάντηση στα διόδια και στάση για τα απαραίτητα καφεδάκια. Η παρέα, αν και μικρότερη από την προηγούμενη φορά, πολύ δυνατή και αναβαθμισμένη! Ο καθένας με τον προσωπικό του στόχο, αλλά και όλοι μαζί με ανεβασμένη διάθεση για γρήγορη οδήγηση και συναγωνισμό στο ασφαλές περιβάλλον μιας πίστας.

Το Clio 203 Light Trackday Project του Κώστα ήρθε ξανά από Ιταλία με σφυρήλατο μοτέρ πλέον, ήδη πριν κατέβει από το τρέιλερ έδειχνε τα δόντια του και έμοιαζε εκτός συναγωνισμού για τα άλλα 2 clio της παρέας.

Clio RS 197 Project και Clio RSR 197 του CHRIS R26, με σλικ λάστιχα MICHELIN αυτή τη φορά και οι δύο, με πολύ άγριες διαθέσεις, και στόχο το #under11 στη μεταξύ τους "μάχη"!!!

Ο NikF1 με το μαύρο και πολύ προσεγμένο σε όλους τους τομείς Megane RS F1 ήρθε από την Κρήτη και μαζί με το επίσης μαύρο και γνωστό Honda S2000 του papdoc συμπλήρωσαν την παρέα μας για αυτό το trackday.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μετά το "γύρο" φωτογράφησης η πίστα "άνοιξε" και τα 5 αυτοκίνητα πάτησαν γκάζι και ξεκίνησαν τις προσπάθειές τους.

Δυστυχώς τα απρόοπτα δεν έλειψαν και ήδη από πολύ νωρίς, και πριν καλά καλά ολοκληρώσει το ζέσταμα, το Clio 203 Light Trackday Project του Κώστα εγκατέλειψε με πρόβλημα στο ημιαξόνιο. NikF1 και CHRIS R26 είχαν από μία έξοδο σε Κ3 και Κ8 αντίστοιχα, ευτυχώς χωρίς επαφή και άλλες συνέπειες.

Συγκεκριμένα, το Clio RSR 197 του CHRIS R26 αντιμετώπισε πρόβλημα με τα λάστιχά του, τα οποία δεν απέδωσαν όπως περιμέναμε και τον κράτησαν μακριά από τους καλούς χρόνους. Είμαι σίγουρος ότι θα επανέλθει όμως στο επόμενο...

Το S2000 του papdoc απέδειξε για άλλη μια φορά το πόσο γρήγορο και αξιόπιστο είναι σε περιβάλλον πίστας και ολοκλήρωσε το trackday χωρίς προβλήματα.

Στα δικά μας τώρα, το Clio RS 197 R Project πήγε στο trackday με μόνη βελτίωση από την προηγούμενη φορά τα συνεμπλόκ της Powerflex και τα λάστιχα σλικ. Πριν το trackday είχα θέσει σαν στόχο να κυνηγήσω το #under11 μαζί με το Χρήστο, κάτι που στη θεωρία έμοιαζε εφικτό, όμως έμενε να αποδειχθεί στην πράξη, με δεδομένο τον 1 χρόνο απραξίας, της πρώτης επαφής με λάστιχα σλικ και το πόσο γρήγορα θα μπορούσαμε να προσαρμοστούμε σε αυτά. Ήταν μια άγνωστη ποσότητα κι έτσι κρατούσα μικρό καλάθι...

04/11/2014 2nd Special Trackday@Athens Circuit - Megara
04/11/2014 2nd Special Trackday@Athens Circuit - Megara

Session 1

 

 

Καιρός: Μερική συννεφιά, 18C

Ελαστικά:Michelin S9C 20-61/17

Πιέσεις: 2.0 bar εμπρός - 2.0 bar πίσω (κρύα) / 2.4 bar εμπρός - 2.2 bar πίσω (ζεστά)

ESP/ASR: OFF

Σύνολο γύρων: 11

Best Lap Time: 1.10.89

 

          Τελικά, ήδη από το πρώτο session το #under11 έσπασε!!! Μετά το ζέσταμα, ήδη από τον πρώτο πατημένο γύρο κινήθηκα στο 1.12.75 (χρόνος που στο προηγούμενο trackday ήταν το όριο για μένα με τα τελειωμένα R888) και σε κάθε γύρο έριχνα μισό δευτερόλεπτο μέχρι και το 1.10.89 σε μόλις 5 γρήγορους γύρους!!! Ο στόχος της ημέρας είχε επιτευχθεί από νωρίς.....οπότε βγήκα για έλεγχο πιέσεων, ανασυγκρότηση και προετοιμασία για τα επόμενα sessions.

Το Clio RS 197 R Project έδειχνε να πατάει πολύ καλά με τα σλικ, ήταν σίγουρα σε μια άλλη κατηγορία πια σε σχέση με την εποχή των φθαρμένων TOYO R888. Ήταν παντού καλύτερο.....φρένα, στροφές....ακόμη και στην επιτάχυνση ήταν πιο πρόθυμο λόγω του ελάχιστα κοντύτερου βήματος των ελαστικών. Το τιμόνι έδινε επιπλέον πληροφόρηση, η ανάρτηση ακολουθούσε χωρίς πρόβλημα, και γενικά το αυτοκίνητο έδινε περισσότερη εμπιστοσύνη για να πιέσω και να το τοποθετώ ακριβώς εκεί που ήθελα κάθε στιγμή.

04/11/2014 2nd Special Trackday@Athens Circuit - Megara

Session 2

 

 

Καιρός: Μερική Συννεφιά, 19C

Ελαστικά: Michelin S9C 20-61/17

Πιέσεις: 2.0 bar εμπρός - 2.0 bar πίσω (ζεστά)

ESP/ASR: OFF

Σύνολο γύρων: 13

Best Lap Time: 1.10.34

          Δεύτερο session με διορθωμένες πίεσεις στα λάστιχα και μετά από 2 γύρους ζέσταμα....φουλ επίθεση!!! Το χρονόμετρο σταμάτησε στο 1.10.34 μετά από 9 γρήγορους γύρους με σχεδόν όλους τους γύρους στα μεσαία 10άρια. Πολύ ικανοποιητικά, αλλά ένιωθα ότι είχε κι άλλο!!!

04/11/2014 2nd Special Trackday@Athens Circuit - Megara

Session 3

 

 

Καιρός: Μερική Συννεφιά, 19C

Ελαστικά: Michelin S9C 20-61/17

Πιέσεις: 2.0 bar εμπρός - 2.0 bar πίσω (ζεστά)

ESP/ASR: OFF

Σύνολο γύρων: 17

Best Lap Time: 1.09.40

          Λίγη ξεκούραση και μπαίνω για το 3ο session. Ο ρυθμός είναι στα μεσαία και χαμηλά 10άρια, το αμάξι είναι μια απόλαυση σκέτη σήμερα, νιώθω ότι μπορεί να γυρίζει έτσι όλη μέρα!! Στους τελευταίους γύρους κυνηγάω το NikF1 και αυτό μου δίνει κίνητρο να πιέσω λίγο ακόμα, προσπαθώντας να βρω σημεία που θα "κλέψω" κάποια δεκατάκια από το, έτσι κι αλλιώς, δυνατότερο Megane RS. Το χρονόμετρο γράφει 1.09.40 τη στιγμή που έχω φτάσει πια το Megane και αυτός θα είναι και ο καλύτερος χρόνος ημέρας για το Clio RS 197 R Project!!! Συνεχίζω την πίεση, χαμένη αλλαγή στην έξοδο της Κ5 και το Megane κερδίζει μέτρα στη μεγάλη ευθεία μπροστά μου, φρένα αργά για την Κ6 και στην έξοδο έχω κολλήσει στον προφυλακτήρα του....κάνω και μια αστεία κίνηση, πιο πολύ για να δείξω ότι θέλω να περάσω αριστερά, αλλά το clio δεν έχει τόση δύναμη να περάσει στην ευθεία, οπότε ξαναμπαίνω πίσω του πριν την Κ8 και μέχρι να ανοίξει, σωστά και αθλητικά, τη γραμμή του στην Κ9 για να περάσω...

04/11/2014 2ndSpecial Trackday@Athens Circuit - Megara

          Απολογισμός ημέρας απόλυτα ικανοποιητικός για το Clio RS 197 R Project που ανέβηκε πραγματικά επίπεδο με τα σλικ και μένει να δούμε σε επόμενη επίσκεψή μας αν κατεβαίνει κι άλλο αυτός ο χρόνος. Ελπίζω κάτι τέτοιο να γίνει σύντομα...

bottom of page